Najbliższe szkolenia otwarte

Pozycjonowanie strony firmowej w internecie (SEO)

Pozycjonowanie strony firmowej w internecie (SEO), czyli skuteczny niskobudżetowy marketing internetowy

Prowadzisz stronę internetową swojej firmy? Pragniesz założyć bloga i chcesz, aby stał się widoczny w Google? Sprzedajesz swoje produkty czy usługi lokalnie i chcesz się wybić ponad konkurencję? A może jesteś odpowiedzialny za współpracę z firmą pozycjonerską i nie masz zielonego pojęcia jak kontrolować ich działania? Cokolwiek robisz z tych rzeczy masz doskonałą świadomość tego, że obecnie wszyscy wyszukują informacji w sieci i że jeżeli jakkolwiek chcesz trafić do internautów, musisz stać się widoczny w przeglądarce Google. Dobrą wiadomością jest to, że możesz zaistnieć naprawdę niewielkim kosztem. Niezbyt dobrą, że wymaga to od Ciebie sporej pracy, ale jej efekty z czasem mogą przynieść naprawdę wymierne korzyści.

Na naszym szkoleniu nauczymy Cię podejmować samodzielne działania, które sprawią, że Twoja strona internetowa będzie miała szansę wybić się w wyszukiwarce Google i osiągnąć zamierzony sukces. Poznasz zasady optymalizacji SEO i pozycjonowania, dzięki którym będziesz mógł realnie wpływać na widoczność strony i tym samym przyciągnąć na nią czytelników, którzy staną się Twoimi klientami.

Zapraszamy!

 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

  • Uzyskanie wiedzy w zakresie zasad optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w przeglądarce Google

  • Uzyskanie wiedzy i umiejętności prowadzenia samodzielnych działań zmierzających do poprawy widoczności strony internetowej w przeglądarce Google

  • Poznanie szeregu narzędzi przydatnych do optymalizacji i bieżącej analizy widoczności strony internetowej

  • Realne oszczędności poprzez samodzielną promocję strony bez zlecania tej usługi na zewnątrz

  • Nabycie umiejętności kontroli efektów pracy firm pozycjonujących

 

Miejsce:
Warszawa, Centrum ŻOLIBORZ, Pl. Inwalidów 10

Terminy:
13.03.2020
08.05.2020
12.06.2020

Czas trwania:
6 godzin

Adresaci:
specjaliści ds. marketingu, specjaliści ds. promocji w instytucjach publicznych, właściciele firm, właściciele stron internetowych, osoby odpowiedzialne za współpracę z firmami pozycjonerskimi i wszyscy inni zainteresowani sposobami promocji stron internetowych w przeglądarce Google.

Ilość miejsc: 
od 3 do 15 uczestników.

Program szkolenia:

  • Jak działają przeglądarki, ze szczególnym uwzględnieniem Google?
    • płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
    • co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania
    • najważniejsze czynniki rankingowe wpływające na pozycję strony w wyszukiwarce
    • geolokalizacja użytkownika
    • dlaczego pozycje top 1 są trudne do osiągnięcia?
  • Przygotowanie do pozycjonowania
    • Na co trzeba uważać podejmując się pozycjonowania (bądź na bieżąco, to co było dobre, teraz jest zakazane)
    • Złe praktyki wg Google i czym grozi ich stosowanie
    • Kiedy przyjdą efekty? SEO to sport dla cierpliwych
    • Podglądanie konkurencji korzystając z narzędzi online
    • Wybór słów kluczowych, które podniosą stronę na szczyt z wykorzystaniem narzędzi on-line
    • Ocena swoich realnych możliwości
    • Strategia „długiego ogona”
  • Optymalizacja strony, czyli Search Engine Optimization
    • Co sprawia, że strona jest atrakcyjna dla Google?
    • Zanim zbudujemy stronę
      • Serwer
      • Nazwa domeny
      • Planowanie struktury serwisu
      • Dlaczego nie warto korzystać z kreatorów stron
      • Dlaczego unikać stron one page
      • Stawiamy na responsywność
    • Optymalizacja istniejącej strony
      • Tytuł strony i podstron
      • Przyjazne adresy
      • Metadane i ich znaczenie
      • Nagłówki
      • Układ treści
      • Nasycenie treści słowami kluczowymi
      • Słowa kluczowe w obrazkach
      • Wielkość obrazków i sposoby na odchudzanie
      • Prędkość jest ważna
      • Strona błędu 404
      • Duplikacja treści
    • http czy https?
    • Do czego służy htaccess i jak go używać?
      • Niedziałające strony
      • Przekierowanie 301 oraz 302
      • www i bez www
  • Linki czyli hiperłącza
    • Link building - dlaczego linki przychodzące są ważne?
    • Jak pozyskiwać wartościowe linki
  • Własne zaplecze SEO – dlaczego warto i jak je tworzyć?
  • Google Moja Firma – gdy siedziba Twojej firmy ma drzwi i krzesło dla klienta
  • Google Analytics i Google Search Console – narzędzia, z którymi warto się zaprzyjaźnić
    • Jak połączyć naszą stronę z narzędziami Google?
    • Mapa witryny – sitemap.xml
  • Narzędzia, z które warto znać i z których warto korzystać
    • SimilarWeb
    • PageSpeed Insights
    • KeywordPlanner AdWords
    • Ubersuggest
  • Content Marketing, czy treści są bardzo istotne. Jak wykorzystać potencjał leżący w CM?
    • Treści muszą być wartościowe i istotne dla klienta
    • Blog firmowy
    • Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest i inne media
    • Linkowanie wewnętrzne
    • Treści konwertujące
  • Jak kontrolować pracę firm pozycjonerskich?

Szkolenie dostępne również w formie zamkniętej (in company). 
Chcesz dowiedzieć się więcej? 
Zadzwoń: 507188997

Szkolenie poprowadzi: 
JANUSZ LESZCZYŃSKI
Od 10 lat zajmuje się tematyką optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w sieci Google. Był odpowiedzialny za wiele projektów marketingowych w internecie. Zajmuje się na co dzień marketingiem internetowym jednego z największych hoteli na Mazowszu, a także doradztwem i szkoleniami w tym zakresie. Twórca i redaktor zarządzający jedynego w Polsce portalu turystycznego o turystyce szkolnej podrozezklasa.pl

Koszt:
350 zł netto /os.

Rabaty:
Druga i każda następna zgłoszona osoba z jednej firmy uzyska każda 10% rabat. (315 zł netto za osobę)

Koszt obejmuje uczestnictwo, materiały szkoleniowe, poczęstunek, zaświadczenie.

Przeczytaj:
Zasady uczestnictwa w szkoleniach

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE on-line

 

lub

Pobierz ofertę i kartę zgłoszenia formacie PDF:

OFERTA I KARTA ZGŁOSZENIA

©2020 Gremium IDK. All Rights Reserved.

Search